vineri, 10 mai 2013

Gata de start - EcoMarathon Moeciu 2013

A mai ramas mai putin e o zi pana la startul unui concurs pe care mi-l doresc de mult. EcoMarathon Moeciu, un superb maraton de trail running organizat de surorile David. Toti care au participat spun ca traseul este superb, iar oganizarea perfecta, asa ca cu atat mai mult imi doream sa particip si eu.

In anii precedenti, din diverse motive nu am reusit sa ajung. De asta nu-l mai ratez. Sunt inscris de peste 2 luni, am ajuns de joi seara la Moeciu, pentru o aclimatizare cat mai buna :)). M-am cazat la pensiunea Regina Muntilor, o pensiune foarte simpatica si oameni primitori, cu preturi rezonabile si servicii bune. V-o recomand calduros. http://carta.ro/cazare-moeciu/vila-regina-muntilor-a/

Concursul va avea loc pe culmile si dealurile din jurul satului Moeciu de Sus, in zona Bran. Ma indoiesc ca exista multe persoane care n-au fost in zona, una din cele mai frumoase din tara, la poalele Bucegiului, avand Branul la 2 pasi, Cheile Gradistei la un pas, si Bucegiul care aproape cade peste tine. Putin mai incolo vegheaza Piatra Craiului, cu creasta impunatoare
Cateva cuvinte si despre traseu:
- 42 de km
- 2400 m diferenta de nivel
- 9 ore timp limita
-  traseul este compus din 3 bucle, fiecare cu start si sosire in satul Moeciul de Sus

Va fi cald maine, deci cu atat mai dificil. Dar ce conteaza! Ne vor durea diverse membre, muschi si tendoane altfel invizibile, genunchii, ligamentele si alte angarale trupesti. Dar parca conteaza! Bucuria alergarii pintr-un cadru natural superb prevaleaza peste orice.

Sa recapitulam:
- ghetele noi: checked (primul lor maraton)
- colanti scurti: checked
- tricoul de club: checked!
- emotii - prezente la cote rezonabile
- entuziasm - cat cuprindeeeeeeeeeee

 Sa inceapa distractia :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu