duminică, 7 noiembrie 2010

Turul padurilor - 7 noiembrie 2011

In sfarsit am reusit sa ajung si eu la una din turele de bicla din weekend, la care ma tot invita Helmut. Desi a existat tentatia de a ajunge la munte in duminica asta, care se anunta superba, m-am tinut tare, asa ca la 8 jumate ieseam din casa si o luam spre intrarea in parcul Plumbuita, unde era locul de intalnire.
Vremea superba, dar era inca frig, asa ca dardai pana la prima urcare unde trag nitel mai tare sa ma incalzesc. Fac cam juma de ora din Berceni pana la intersectia Colentina-D-na Ghica, si ajung la timp, unde sunt deja vreo 20 de oameni. Dintr toti il cunosc doar pe Helmut, dar nu-i stres :)

Destul de punctual o luam din loc, vreo 34 de oameni, 10% fete. Cat de curand iesim din Bucuresti si scapam de masinile si amabilii soferi bucuresteni. Se merge destul de repede pt un card destul de maricel de bicle, si ca aatre ne rasfiram  pe vreun kilometru.
Desi facem turul padurilor mergem pe asfalt si nitel pe macadam, asa ca ritmul este bun. Trecem de Stefanesti si ne indreptam spre padurea de la Caldarusani. Puteti vedea aici traseul:

Ajungem destul de repede la lacul Caldarusani, si intram in sfarsit in padure, unde invariabil apar primele pene si santuri, motiv de glume si dume :). Din pacate nu gasim un loc ideal de picnic, dar lumea se simte asa bine incat nu mai conteaza. Aici am stat mai mult, si pe la 2 jumate plecam inapoi. Vorba vine, pt ca strabatem padurea pe o poteca simpatica si iesim la drum asfaltat (fetele s-au bucurat :p). De aici iesim la Moara Vlasiei pe un drum cu multe urcusuri si coborasuri interesante. In Moara Vlasiei face un coleg pana, asa ca bem niste beri (2 lei Timisoareana :))))] in sanatatea lui.
De aici intram spre drumul de Tunari si ne reintalnim cu traficul de Bucuresti.
In total au fost 99,60 km, din care vreo 20 in Bucuresti si restul pe soselele si campurile patriei. :)

Gasca faina, voie si vreme buna - o duminica foarte reusita