marți, 12 octombrie 2010

Alerg la Maratonul Bucuresti

Desi nu m-am mai antrenat foarte bine in ultimele 2 luni din cauza unghiei m-am hotarat sa ma inscriu totusi la Maratonul Bucuresti http://www.bucharestcitymarathon.com.
O sa incerc sa termin cei 42,18 km cam in 5 ore oricum, in 2 sau 4 picioare, dupa posibilitati.
Cine vrea sa ma sustina moral (si o sa am mare nevoie de sustinere)este invitat duminica incepand cu ora 9:30 pe circuitul din jurul Casei Poporului, Splai si Calea Victoriei. Sunt 4 ture de circuit, fiecare de 10 km si un pic. Va astept, mai ales ca este primul meu maraton :)

4 comentarii:

  1. Multa bafta! Sustin moral de la distanta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru mana. orice sustinere indiferent de unde e binevenita, mai ales ca nu-s tocmai un alergator de maraton. Inca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. No cum a fost la marea fuga? Sa stii ca toti am fost alaturi de tine, chiar daca suntem la mare distanta unii de altii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt incurajari, chiar si invidiosului de Dragos, cel mai mare semimaratonist in viata :)

    RăspundețiȘtergere