vineri, 27 decembrie 2013

Anul 2013 la final - retrospectiva alergarii

Anul 2013 a fost un an sportive pentru mine, cu multe concursuri, ture pe munte si handbal. As putea spune ca este primul an competitional pentru mine, usor ridicol avand in vedere varsta mea dar si rezultatele. Care rezultate nu prea conteaza, intrucat singura intrecere la care particip este cu mine insumi, cu limitele, cu conformatia de city boy si muschii de mucava :D.

Dar sa vedem ce si pe unde am alergat in 2013. S-au adunat 397 km competitionali de alergare, majoritatea la trail dar am si 2 maratoane complete de sosea.
Au fost 4 maratoane, 2 de sosea (Maratonul International Bucuresti si Maratonul 1 Decembrie 1918) si 2 maratoane de trail (EcoMaraton Moeciu si Maratonul Pietrii Craiului), 5 semimaratoane (Gerar, Semimaraton Brasov, Ciucas, Petrom si Rasnov Adventure) si 3 curse de trail, Azuga Trail, 27 km, Baneasa Trail 10 km si Maratonul Zapezii unde am alergat la 30k.

Aproape 400 de km de alergare pe toate suprafetele posibile, 397 de km de placerea alergarii. Am trecut prin toate starile posibile, de la fericire pana la suferinta pura, mi-a fost cand frig, cand foarte cald, am petrecut momente frumoase si am cunoscut oameni minunati. Am avut norocul sa fiu ferit de accidentari in majoritatea timpului, doar o mica problema dupa Piatra Craiului, care a trecut repede :).

As vrea sa multumesc aici acelor care s-au dat peste cap ca noi sa putem alerga la atatea concursuri, dar mai ales organizatorilor de la Moeciu, Gerar, Ciucas, Azuga, MIB, 1 Decemebrie 1918 si Baneasa, competitii organizate foarte bine, spre perfectiune chiar la unele, si de la vcare ceilalti organizatori nu au decat de invatat.

Ce-mi doresc in 2014?  Mai intai sa fiu sanatos sa pot alerga si mai mult. Apoi imi doresc mai ales primul meu ultramaraton. In plus fata de concursurile de mai sus, imi doresc sa pot lua startul si la Hercules Maraton, Apuseni Maraton, Retezat, Bucegi 7500, Transmaraton si poate 2x2 Fagaras.

Va urez sarbatori fericite si sa aveti un 2014 cat mai sportiv :)

2 comentarii:

  1. Felicitari Dinu pentru anul sportiv!
    Multumesc pentru felicitari si te asteptam la Transmaraton :D

    Mult succes la primul ultra :D

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa vin la Transmaraton, dar sper sa nu fie primul ultra :))

    RăspundețiȘtergere