marți, 15 februarie 2011

Maraton in Cipru la Limassol


Duminica voi alerga in a doilea meu marathon, Maratonul Ciprului, care va avea loc in 20 februarie la Limassol. M-am decis sa alerg in Cipru imediat dupa ce am terminat Bucharest City Marathon. O sa merg acolo cu o pregatire mai mult decat sumara, dar sper sa alerg cu macar 15-20 de minute mai repede ca la Bucuresti (eu sper jumate de ora, dar imi dau seama ca e SF).
Din cauza vremii si a lenei nu m-am pregatit foate bine (asta este un eufemism pentru 3-4 alergari anul acesta), dar asta conteaza mai putin. Pentru prima data o sa folosesc niste pantofi de alergare potriviti cu pronatia mea, Adidas Supernova Sequence.
La Limassol duminica sunt anuntate 20 de grade si cer senin, alergam pe o sosea langa mare, asa ca o sa ma gandesc cu drag la voi, cei care tremurati de zor in frumoasa dar friguroasa noastra tara :)
Pentru ca tot merg acolo, mi-am rezervat inca vreo 2 zile pentru turism in Cipru. Voi pleca sambata pe la pranz si ma intorc marti seara.
Κύπρος να ψυχθεί :))

2 comentarii: