vineri, 12 august 2016

Tabara de alergare Silviu Balan in Ciucas - alta poveste in imagini

Dupa tabara din Bucegi, inainte de 7500, a venit randul taberei de la Babarunca, ca tot vine Ciucas X3. Despre tabara din Bucegi ati putut citi aici.

Locatia de la Babarunca este fosta cabana Babarunca, un loc care mie imi place foarte mult. Conditiile de cazare sunt din cele de tabara, cu paturi suprapuse, dar totul e curat, baia este ok, exista bucatarie. dar cel mai mult imi place afara, unde se face foc de tabara, iarba e tunsa si se poate sta fara probleme in picioarele goale. Afara exista umbrare, mese si banci. Un loc de vis

Am ajuns vineri seara, de data asta masina lui Radu si Mihaela, bolidul meu fiind pe butuci deocamdata. Gazdele ne-au asteptat cu paste calde si o prezentare foarte profi a lui Silviu despre alergarea montana. Am mai vazut-o, dar Silviu o imbunatateste constant, asa ca a fost la fel de interesanta ca si data trecuta.

A doua zi am servit un mic dejun exact ca la hotel, dar la iarba verde in aerul racoros al unei diminete in muntii Ciucas. Apoi am plecat sa alergam, o alergare intrerupta de regrupari periodice si de diverse ateliere. De aici urmeaza pozele


Intai am facut o alergar de incalzire si apoi incalzirea propriu-zisa

Primul atelier al zilei

Apoi plecam iar in alergare



Apoi am plecat mai departe


Am dat si peste tentantii care ne-au cam intarziat, afine cu duimul

Silviu ne-a aratat cum se folosesc betele

Am ajuns si la cabana Ciucas, unde am facut o pauza de hidratare

Apoi am plecat spre varful Ciucas

ne-am si amuzat



Cam asta a fost tura, dar ziua nu s-a terminat aici. Maestru Caprita Florin ne-a facut la fiecare un masaj, iar apoi ne-a vorbit despre accidentarile in alergarea montana. Masa de seara a fost delicioasa, am mancat foarte bine. Seara s-a terminat in jurul focului, cu cantece de munte si acorduri de chitara

Stiati ca Silviu Balan canta? Nu la fel de bine cum alearga, dar pe aproape oricum :D

A doua zi am avut parte de un concurs surpriza, orientare sportiva, un concurs unde Luiza si Serban ne-au invins pe mine si pe Radu :))


Apoi am plecat intr-o tura mai scurta, am mancat bulz la ceaun si am desfasurat diverse activitati cultural-educative


A fost tabara cu numarul 4 la mine, si de abia o astept pe urmatoare, in luna septembrie. Hai si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu