sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Alerg 24 h pe scari - Relatare in direct

A venit si ziua cea mare. Cursa individuala a fost deja (4:54, locul ....), si de o ora a inceput stafeta de 24 h. Randul meu vine in 15-20 de minute, sunt numarul 5 in stafeta dupa Liviu, Mihaela, Mariana si Sorin, cu Claudiu ultimul, dar nu cel din urma.

Pentru cei care nu stiu, alergam pentru padurile noastre cele mult prea taiate. Cine se simte generos, si apreciaza efortul nostru, aveti aici povestea noastra si puteti sa donati macar 10-20 lei :)

Alerg pentru MaiMultVerde

Plec sa alerg, revin in jumate de ora ;)

A  fost prima rotatie, 3 ture in 21 de min si 27 sec. Primele 2 urcari le-am facut de mana cu copii de la Mia's Children. Daca nu cunoasteti povestea lor dati un gugal si o sa ramaneti impresionati.
 Pana acum am alergat o tura in concurs si o tura cu Elena Ionescu

am si mancat si imi astept randul la urmatoarea roatie

gata, ma duc sa trepidez langa start asteptandu-l pe Sorin, de la care preiau stafeta ;)

Gata si a doua rotatie. Am alergat toate cele 3 urcari cu alergatori de la Hospice (Tudor Butu fiind primul). Ei au alta tactica, 3 alearga acum si 3 se odihnesc. Au inceput cu 3 urcari 6 pauza, iar acum alearga 2 si fac pauza 4 urcari. Se vor schimba intre ei la ora 3 noaptea.
A doua rotatie a durat 22: 23, mai mult din cauza ca am asteptat mai mult la lift. Situatia la general arata in felul urmator:


acum urmeaza un masaj.
va urma o alergare, mai incolo.

Masajul a fost absolut fabulos. Kinetoterapeut Corina Hategan, super profesionist. S-a vazut in timpii mei de la urmatoarea rotatie, cu juma de minut pe urcare. 20:50, timpi sub 6 minute pe urcare. priviti la mutra mea

urmeaza rotatia cu nr 4

Si au fost rotatiile cu nr 4 si 5, 21 si 22 min, pastrez un ritm cam pe la 6 min pe urcare. A treia urcare este invariabil mai lenta, dar se conpenseaza cu prima, mai rapid. Asteptam mancarea, pizza :D.

Cateva cifre pana atunci. Avem toata stafeta peste 10.000 m urcati in 85 de urcari separate, 15 de fiecare coechipier.
Ma bag o ora la somn, ne auzim mai tarziu

Am mai alergat 2 rotatii, si am dormit integral intre 6 si 7. ritmul a scazut la 22-23 min pe rotatie, cu urcari intre 6:20 si un maxim de 7, cand probabil visam la cai verzi pe pereti albi.

Moralul este la cote inalte, deja avem o noua colectie de injuraturi si vorbe de drag. de genul:

Manjite-asi cu puterea ursului pe ,,,,,

Coborate-as cu liftul :))

somn iar, si asteptam si soarele.

Ultimele cifre: 21 de urcari de fiecare, 2500 m de fiecare, 124 urcari ale echipei, si ne apropiam de 15.000 m

Am ramas fara laptop, asa ca scriu de pe telefon. Intre timp am ajuns la 30-31 urcari fiecare si am accelerat cu totii odata cu primele raze ale soarelui. Timpii au scazut spectaculos si parca subtem din ce in ce mai puternici.

Avem 184 urcari sicam 22.000 m urcati.

Intre timp am primit masaje, geniale
Si am dansat si am jucat jocuri de societate
Mai avem doar o ora jumate :)

3 comentarii: